2015. július 28., kedd

Visszaszámlálás megkezdődőtt


Pontosan 2 éve történt, hogy ugyan ilyen izgatottam írtam az első bejegyzésemet erre a blogra. Hihetetlen már csak belegondolnom is mi minden történt ez alatt a 2 év alatt velem. Viszont egy dolog úgy látszik nem változott, hiszen nagyon úgy tűnik, hogy a kalandvágyam sehogy sem akart csillapodni. Miközben visszaolvastam a bejegyzéseimet egy fura nosztalgikus érzés fogott el, amikor az utolsó bejegyzésem utolsó bekezdéséhez értem, nem hittem el amit olvasok, egy pillanatra jósnak éreztem magamat. Íme:

„Fantasztikus volt ez az 1 hónap. Örülök, hogy belevágtam, és hogy végig csináltam. Néha nagyon nehéz volt, de minden egyes percért megérte.
Remélem, hogy egyszer még visszatérhetek ide, ebbe a teljesen más világba, ahol a fiúk lányok, a zsebkendő ismeretlen fogalom, ahol lelkesen beszélnek hozzád a saját nyelvükön annak ellenére, hogy egy kukkot sem értesz, ahol mosolyognak folyamatosan, ahol azt hiszik orosz vagy éppen svéd vagy, és ahol még mindig megmaradtak a régi tradíciók és kultúrák a hatalmas modernség közepette.”

Hiszitek vagy sem de az élet úgy hozta hogy újra visszatérek 1 hónapra Ázsiába. Őszintén szólva még a saját szavaimat olvasva sem hittem volna, hogy ez ilyen hamar megtörténik.

Nagyon furcsa érzések kavarognak bennem, talán azért van ez mert ezúttal nem volt annyi időm az előkészületekre és időm sem volt beleélni magamat, még most se hiszem el hogy holnap útra kelek. Izgulva és izgatottan várom, ezúttal mit tartogat számomra Ázsia. Szurkoljatok, hogy ezúttal is ép bőrrel megússzam, és a lehető legjobbat hozzam ki az utazáshoz J



Íme az útiterv:

BUDAPEST – DUBAI –   BANGKOK – KAMBODZSA – SZINGAPÚR – VIETNÁM – BALI – BANGKOK –  DUBAI – BUDAPEST

XOXO

Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése